Flowlifes senaste innovation Flowpression

Flowlife höjer trycket med nya innovationen Flowpression!

Med toppmodern teknik och insikter från fysioterapeuter har Flowlife skapat det ultimata massagesystemet - Flowpression.

Framtidens massage är här, nu lanserar Flowlife sin nya innovation Flowpression. Genom pulserande tryckmassage behandlar Flowpression dina trötta ben och ger kroppens återhämtningssystem en boost. Känn hur sex överlappande kompressionskammare omsluter dina ben. En sensation som måste upplevas!

Om Flowpression:

Flowpression ett pneumatiskt massagesystem (en form av tryckmassage) där sammandragande pulser kramar om benen och skapar en rytm mellan reducerat och frisläppt blodflöde. Flowpression är utrustad med sex kraftfulla tryckkammare som omsluter benen från fot till höft. Vid start fylls valda tryckkammare med luft och reducerar blodflödet tillfälligt. Trycket släpper och nytt, syrerikt blod flödar genom dina ben.

Läs mer om årets hetaste nyhet Flowpression här!