Flowlife har utsetts till Gasellföretag!

Flowlife har utsetts till Gasellföretag!

Flowlife har utsetts till Gasellföretag. För att koras till ett sådant krävs att vissa kriterier uppfylls. Bland annat behöver företaget ha vuxit organiskt och inte genom förvärv eller fusioner i allt väsentligt och ökat sin omsättning varje år de senaste tre åren.

– Vi är oerhört glada och stolta över att vår strategi gällande hur man har hand om kunder har gått hand i hand med vår tillväxt. Vi på Flowlife tror att vårt sätt också är framtidens sätt att ha hand om kunder via e-handel och tycker att Gasell-utmärkelsen är ett kvitto på att vårt hårda jobb gett resultat, säger Lucas Wasniewski, vd på Flowlife.

I och med denna utmärkelse vill Flowlife passa på att tacka alla kunder, leverantörer och vänner som varit och fortfarande är med och bidrar till denna resa. Samtidigt sätter Flowlife kurs mot den internationella marknaden. Ett steg i den riktningen är ett domänbyte där .se blivit .com samt en nylansering av hemsidan.

Den nya hemsidan är uppdaterad och utrustad med en rad nya funktioner och produkter och du hittar alltsammans här: https://www.flowlife.com/se/

Kategorier

Flowlife grundades 2016 och är ett innovativt bolag som tar fram morgondagens produkter för välmående. Bolaget har sina rötter i Stockholm och säljer sina produkter i hela Europa. Flowlifes vision är att göra träning och återhämtning så tillgängligt som möjligt. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter vill Flowlife ge fler möjligheten att prestera och återhämta sig på topp.