Flowlife lanserar Flowgun Go!

Flowlife lanserar Flowgun Go!

Flowlife utökar sitt sortiment med den nya massagepistolen Flowgun Go, som är lätt, kraftfull och enkel att ha med "on the go"!

Flowgun Go är en mindre och lättare massagepistol som med upp till 2800 slag per minut, kraftfullt stimulerar bindväven, ökar blodcirkulationen och frigör triggerpunkter. Med sina 5 vibrationsnivåer och 6 utbytbara munstycken, kan behandlingen anpassas utefter ens specifika behov. Den är dessutom enkel att använda och passar alla ambitionsnivåer.

– Vi är väldigt glada över att få presentera Flowgun Go och ser fram emot att se hur den tas emot av våra kunder. Säger Lucas Wasniewski, VD på Flowlife.

Flowgun Go erbjuder en kraftfull behandling men till ett snällare pris. Oftast är det priset som avgör både kvalitet och styrka på massagepistolen man köper, med Flowgun Go får man en prisvärd produkt utan att tumma på varken kvalitén eller styrkan.

I samband med lanseringen inleds konceptet 10 days of Flow, där de tillsammans med olika partners tävlar ut 2 exemplar av nya Flowgun Go varje dag, under 10 dagar.

Läs mer om Flowgun Go:

Flowlife arbetar för att fler ska ha flow i sin träning. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter ser Flowlife till att fler kan prestera och återhämta sig på topp. Efter lanseringen har de idag över 30 000 nöjda kunder, samarbeten med svenska toppatleter och fler innovativa produkter på gång. Lets go flow!