Nylanserade Flowgun Go är bäst i test!

Nylanserade Flowgun Go är bäst i test!

Flowgun Go har sedan sin lansering tagit marknaden med storm och vunnit två stycken Bäst i test, i kategorin "Bästa budgetval".

Några fördelar som lyfts upp i testerna är:

• Smidig och prisvärd massagepistol
  • 5 hastighetslägen och bra batteritid
  • 6 olika massagehuvuden & väska ingår

Flowgun Go har inte enbart vunnit bäst i test utan även haft ett fantastiskt mottagande av kunder runt om i Sverige.

– Efter lanseringen av massagepistolen Flowgun Go har mottagandet varit fantastiskt. Vilket visar på att marknaden saknat en högkvalitativ produkt i den här prisklassen. Säger Lucas Wasniewski, VD på Flowlife.

Läs mer om Flowgun Go här:

Ta del av testerna här:

Flowlife arbetar för att fler ska ha flow i sin träning. Genom att utveckla och tillhandahålla innovativa produkter ser Flowlife till att fler kan prestera och återhämta sig på topp. Efter lanseringen har de idag över 30 000 nöjda kunder, samarbeten med svenska toppatleter och fler innovativa produkter på gång. Lets go flow!