PR på norrländska i nytt podcast-avsnitt

I veckans avsnitt av #fftw möter vi Marlene Ström som driver Trampolin PR i Östersund.

– Marlenes drivkraft är att hon jobbar med det hon tycker är allra roligast, samtidigt som hon gör det på sitt eget sätt, säger Ulrika Emegård, senior projektledare på Företagarna.

Marlene Ström driver företaget tillsammans med Helena Engberg och har vuxit kontinuerligt sedan starten.

- Vill vi lyfta företagare som inspirerar och motiverar med sina erfarenheter, Marlene gör detta med råge i detta samtal, säger Ulrika Emegård.

Varannan vecka släpps nya avsnitt av Företagarnas podcast #fftw och under året kommer bland annat Mernosh Saatchi (Humblestorm), Per Holknekt (Odd Molly) och Heidi Harman (GeekGirls) att delta.

Lyssna direkt

Företagarna är Sveriges största företagarorganisation. Vår uppgift är att skapa bättre förutsättningar för företagande i Sverige. Vi erbjuder våra medlemmar juridisk rådgivning, förmåner och ett brett utbud av nätverk och event. Företagarna är medlemsägda, medlemsstyrda och partipolitiskt obundna. Vi finns över hela landet med 19 regionkontor och 260 lokala nätverk och mötesplatser.