Gå direkt till innehåll
Nya Forever Aloe Vera Gel i mini-förpackning är perfekt att ta med i väskan eller på resan.

Forever Aloe Vera Gel™ – nu i miniformat

Vårt bästsäljande kosttillskott Forever Aloe Vera Gel finns nu även i mini-förpackning. Istället för 4 förpackningar om 1 liter, finns nu alternativet 12 förpackningar om 330 ml. En smidigare storlek för att fylla fler användningsområden.

Innehåll av högsta kvalitet

Denna naturella Aloe vera-dryck består till 99,7 % av den finaste innergelén från handplockad Aloe vera av högsta kvalitet, skördad vid perfekt mognad. Den innehåller vitamin C, som bidrar till immunsystemets normala funktion och minskar trötthet och utmattning. Däremot ingår varken konserveringsmedel eller tillsatt socker eller sötningsmedel.