Succé för Forevers senaste Aloe vera-dryck

Intresset var stort när Forever släppte sitt senaste kosttillskott Forever Aloe Mango, en Aloe vera-dryck med mangosmak. Suget efter denna mango-goding fick företagets hemsida att gå ner.

En mangodryck med Aloe vera väckte rejält habegär när den lanserades i måndags. Trycket på Forevers hemsida ökade med 700 %, och systemet överbelastades och gick ner under några timmar. Men inte ens det avskräckte. Så snart sidan var uppe igen så fortsatte försäljningen av Forever Aloe Mango med oförändrad styrka.

En av fyra

Forever Aloe Mango är vår somrigaste Aloe vera-dryck någonsin. Söt, saftig smak av mango i kombination med vår högkvalitativa Aloe vera. Kan det bli bättre?

Forever Aloe Mango är en av fyra smaker, drycken finns sedan tidigare även i originalsmaken Forever Aloe Vera Gel, Forever Aloe Berry Nectar och Forever Aloe Peaches. Alla innehåller de den finaste innergelén från handplockad Aloe vera av högsta kvalitet och vitamin C, som bland annat bidrar till att motverka trötthet och utmattning och till immunsystemets normala funktion.

För pressprover på produkten kontakta malin.malaskog@foreverliving.se