FranklinCovey ledarskapsboosten: Sommartips i ledarskapsdjungeln

Idag skickades ledarskapsboosten ut till tusentals ledare runtom i Sverige. Dessa boosts går varje månad ut till personer över hela landet som har intresse för ledarskapsutveckling, organisationsutveckling och personlig utveckling. Varje boost är fylld med praktiska tips, reflektion och nyheter som vi hoppas kan inspirera dig.

För dig som inte står på mailinglistan redan kan du här ta del av senaste boosten.

Denna gång delar vi med oss av Yasuragis arbete med att skapa en framgångsrik kultur.

Vi pratar också om hur du som ledare kan bli bättre på att engagera dina medarbetare, skapa fokus och exekvera på dina strategiskt viktiga mål genom metodiken De 4 Disciplinerna för Exekvering. Detta har du även möjlighet att höra mer om den 8:e september på vår informationsfrukost för ledare som du kan anmäla dig till i denna boost.

Vi tipsar också i sommar-anda om hur du kan använda De 7 goda vanorna för att få bästa tänkbara sommar, vår VD Henry Rawet ger dig sitt bästa tips på management litteratur att läsa i sommar, och du får även träffa FranklinCovey Swedens senaste nya medarbetare, Inside Business Partnern Isabella Elovaara, som ger dig en kort inblick i FranklinCovey Swedens värld. Hoppas du tycker om vår boost!

Prenumerera på boosten här!

Trevlig sommar önskar vi på FranklinCovey!