Gratis lånesläp hos Humlans Minilager genom freetrailer!

Vid årsskiftet valde Humlans Minilager att förlänga sitt avtal med freetrailer vilket innebär att allmänheten kan fortsätta ta del av servicen gratis lånesläp i upp till 24h! Samtidigt har de även valt att ställa släp för utlåning hos deras anläggning i Kungälv. Humlans Minilager erbjuder nu gratis lånesläp i upp till 24h hos tre av sina anläggningar: Hisings-Backa, Kungälv och Trollhättan.

freetrailer är mycket glada över det goda samarbetet med Humlans Minilager och den positiva feddback deras kunder kommer med.

Humlans Minilagers affärsidé är att tillhandahålla högklassiga förråd till konkurrenskraftiga priser på effektiva och säkra anläggningar i framförallt västra och södra Sverige. På Humlans Minilager kan såväl privatpersoner som företag hyra små och medelstora förråd (1-25 m²). Hyresgästen sköter själv sina in- och utlastningar och lättillgängligheten med personbil eller lastbil är en självklarhet. På de flesta av Humlans anläggningar kan kunden dessutom införskaffa allt för flytten såsom lås, flyttkartonger, tejp, packpapper etc.

Med det unika konceptet att sälja reklamytan på släpet till annonsörer runtom i landet kan släpvagnarna lånas ut helt gratis till alla som har behovet. Släpet körs runt av kunden och hjälper annonsörerna att nå ut med aktuella kampanjer och budskap, vilket både skapar goodwill till varumärket men framförallt nöjda kunder!

"Med hjälp av freetrailer kan vi erbjuda våra kunder och alla andra intresserade en mycket smidig, enkel och framförallt billig lösning för flytten!" - Humlans Minilager

För att läsa mer om konceptet och hur du reserverar en släpvagn besök www.freetrailer.se eller freetrailers kundtjänst: 010-3300009

Är du som företagare också intresserad av att kunna erbjuda dina kunder gratis lånesläp?

Kontakta:

Freetrailer Sverige AB

Mail: jw@freetrailer.se

Telefon: 0735-350 593

Är du i behov av att hyra ett förråd?

Besök Humlans Minilager hemsida och läs mer: www.humlansminilager.se