Installationsbild från utställningen "In Absence of Shadow" av Eva-Teréz Gölin

Konstnärssamtal mellan Eva-Teréz Gölin & Linda Bergman IDAG!

Idag, den 11/6 bjuder vi in till konstnärssamtal mellan konstnären Eva-Teréz Gölin och Linda Bergman från tidskriften VERK. Vi på Galleri Duerr skulle vilja bjuda in dig till dagens konstnärssamtal.

Eva-Teréz Gölin är aktuell med utställningen “In Absence os Shadow” på Galleri Duerr. Gölins konstnärliga praktik utgår från den fotografiska bilden och dess kontext. Linda Bergman är konstnär, skribent och chefredaktör för VERK tidskrift, en digital tidskrift om nordisk linsbaserad konst. Bergman driver även bokförlaget Boris Press.

Hoppas du har möjlighet att komma till lördagens konstnärssamtal, annars är du varmt välkommen till galleriet någon annan dag. Utställningen är öppen fram till den 23juni.

Galleriet är även öppet måndagen den 13 juni mellan kl.16–19. Eva-Teréz Gölin kommer finnas på plats under måndagen.