Allt-i-ett kit med marina stereos och högtalarkit från Fusion förhöjer upplevelsen ombord med högkvalitativt ljud och snygg, modern estetik

Garmin erbjuder nya marina Fusion stereos och högtalarkit – för enkel och snabb ljuduppgradering

Garmin lanserar idag marina stereon MS-RA60 och högtalarkitet i EL-serien samt MS-RA210 premium marinstereo och högtalarkitet i XS-serien från Fusion® Entertainment, ett varumärke inom Garmin. Genom att göra ett paket av den marina stereon MS-RA60 eller MS-RA210 tillsammans med högtalare i antingen EL-serien eller XS-serien har Garmin gjort det enklare för dig då det är dags att uppgradera ljudåtergivningen ombord. Här erbjuds en prisvärd allt-i-ett lösning fullspäckad med avancerad ljudfunktionalitet och modern estetik.

Fusions kit med stereo och högtalare levererar högkvalitativt ljud och innovativa funktioner såsom Multi-Zone™-teknologi i två zoner och en inbyggd klass-D förstärkare för högre effektivitet och bättre uteffekt. Fusion MS-RA60 och MS-RA210 erbjuder avancerade anslutningsmöjligheter och ger dig möjlighet att styra musiken via Fusion-Link™-appen med din kompatibla smarta enhet eller via Fusion Link Lite™-appen på Garmin smartwatches. Dessutom kan Fusion MS-RA60 använda sig av Bluetooth®-teknologi för enklare trådlösa mjukvaruuppdateringar.

Högtalarna i både EL-serien och XS-serien har en robust och tålig design med formsprutade koner av polypropen (IMPP) för kristallklar ljudåtergivning, även vid hög volym. För att vara skyddade i den tuffa marina miljön med salt, fukt, damm och UV-strålar är högtalarna i XS-serien tillverkade enligt Fusion True-Marine™-standards. De säljs också med en konsumentgaranti på tre år.

Varje Fusion stereo och högtalarkit levereras med en högtalarkabel, en antenn och ett solskydd. På så vis finns allt du behöver för att använda produkterna så snart du har packat upp dem – utan att du behöver köpa fler tillbehör. För ökad flexibilitet och anpassningsmöjligheter kan du välja mellan sportigt eller klassiskt galler så att produkterna passar på din båts unika stil.

Rekommenderat cirkapris för den marina stereon MS-RA60 och högtalarkitet i EL-serien och MS-RA210 premium marinstereo och högtalarkitet i XS-serien ligger mellan 3 999 kronor upp till 6 399 kronor. Läs mer om vilket kit av stereo och högtalare som passar din båt på Garmin.se.