Ny Fusion-stereo som erbjuder fler ljudzoner, dold design och Hi-Fi strömning av ljud

Garmin lanserar kompakt stereo med fyra zoner för dig som värdesätter en premium ljudupplevelse och plats på instrumentbrädan

Garmin lanserar idag en uppdatering till sin Fusion Apollo-serie med lanseringen av den dolda stereon Apollo WB675. Den är framtagen för att maximera värdefullt utrymme på instrumentbrädan och erbjuder en ljudupplevelse av världsklass samt möjligheten att ta del av förstklassigt ljud från fyra olika ljudzoner.

“Med vår senaste dolda stereo får kunder ännu mer flexibilitet och den bästa möjliga ljudupplevelsen,” säger Dan Bartel, global försäljningschef på Garmin. “Vi har inte bara maximerat utrymmet på instrumentbrädan för våra kunder WB675, vi har också gjort det så enkelt som möjligt för dem att streama sin favoritmusik.”

Få mer ut av din upplevelse på vattnet med dessa funktioner

WB675 är en avancerad marin stereo med nyskapande teknologi och funktionalitet för dig som värdesätter en premium ljudupplevelse då du är ute på vattnet. Här är några av de viktigaste funktionerna i Garmins nya dolda stereo:

• Anpassa ljudzoner — Med teknologin Multi-Zone erbjuder WB675 överlägsen ljudkvalitet på flera platser i din båt. Du kan anpassa upp till fyra separata ljudzoner och med Fusion trådlösa fjärrkontroller, din kompatibla plotter eller wearable kan du styra ditt ljudsystem.
  • Maximera utrymmet på instrumentbrädan — Tack vare sin kompakta design blir WB675 enkel att placera. Den kan placeras inuti styrkonsolen, ett handskfack eller stoppas utom synhåll för att få så mycket utrymme som möjligt över på instrumentbrädan.
  • Streama högkvalitativt ljud — Med WB675 kan du streama hökvalitativt ljud med mjukvaran Apple AirPlay® 2 på en kompatibel Apple-enhet1.

Ny produkt, samma teknologi och hållbarhet

WB675 har innovativ teknologi — Digital Signal Processing (DSP) — som optimerar ljudsignalen som levereras till Fusion underhållningssystem och som ger överlägsen ljudkvalitet både vid höga och låga ljudnivåer samt i alla miljöer.

Denna stereo är framtagen för att klara extrema väderförhållanden och är rigoröst testad mot saltstänk, UV, fukt och extrema temperaturer som kan förorsaka mekaniska fel för att du ska känna dig trygg vid användning i den tuffa marina miljön. På WB675 lämnas en garanti på 3 år.

WB675 finns tillgänglig nu till ett rekommenderat cirkapris på 6 799 kronor. Läs mer om Fusion-produkter på Garmin.se.

1 Kompatibel med Apple MacBooks med M1 eller M2-chip och Apple surfplattor och smartphones.