Lily™, Garmins lilla, snygga smartwatch som har ett klassiskt utseende och modern teknologi för att registrera hälsa och välmående, smarta funktioner som smartaviseringar och ännu mer finns nu i nya färgval..

Garmins lilla, snygga smartwatch Lily finns nu i fler färger

Garmin lanserar idag nya färgval för Lily, deras lilla, snygga smartwatch som har ett klassiskt utseende och modern teknologi för att registrera hälsa och välmående, smarta funktioner som smartaviseringar och ännu mer.

Nya färgval

• Lily – Sport Edition: Guldinfattning med puderrosa boett och silikonarmband
  • Lily – Classic Edition: Guldinfattning med svart boett och armband i italienskt läder

Lily är endast 34 mm stor och har unik mönstrad urtavla som döljer en ljusstark och tydlig touchskärm som döljs då den inte används. För dig som vill vara aktiv finns inbyggda appar för yoga, pilates, konditionsträning och ännu mer. Då du har parat ihop din smartklocka med din kompatibla smartphones GPS registrerar den också löpning, promenader och cykelturer utomhus. Förutom att registrera träning har Lily också koll på din aktivitet under dagen, förbrända kalorier, intensiva minuter och ännu mer. Du får också Garmins populära hälsofunktioner som inkluderar handledsbaserad pulsmätning, Pulse Ox1, Body Batteryenerginivåer, avancerad sömnregistrering, stressmätning, funktioner för kvinnohälsa där du kan registrera menscykel och graviditet och ännu fler funktioner som gör att du bättre lär känna din kropp. Dessutom är det enkelt att vara uppkopplad med smartaviseringar, kalenderöversikt och spårningsfunktioner såsom Assistans och LiveTrack2.

Lily – Sport Edition har en batteritid på upp till 5 dagar och ett rekommenderat cirkapris på 2 649 kronor. Lily – Classic Edition har ett rekommenderat cirkapris på 2 899 kronor. Besök Garmin.se för mer information.

1 Detta är inte en medicinsk enhet och den är inte avsedd att användas för diagnos eller övervakning av medicinska tillstånd; se Garmin.com/ataccuracy. Pulse Ox är inte tillgängligt i alla länder.

2 Då den är hopparad med en kompatibel smartphone. Läs mer om krav och begränsningar gällande spårningsfunktionen på Garmin.com/safety.