Marcus Gunnarsson - ny medlem i vårt team på Go-Ahead Nordic

Marcus Gunnarsson - ny medlem i vårt team på Go-Ahead Nordic

Vi välkomnar Marcus Gunnarsson som ny medlem i vårt team på Go-Ahead Nordic
Marcus Gunnarsson börjar som konsult på Go-Ahead Nordic den 25 april och kommer att förstärka vårt team med arbete och utveckling av affärsplaner, anbudsarbetet och integrering av våra två verksamheter Go-Ahead Nordic och Flexbuss AB.

Marcus har en lång erfarenhet inom kollektivtrafik och anbudsarbete och har bland annat arbetat som försäljningschef för Fleet för Mercedes-Benz och Setras bussar i Sverige. Sedan 2020 driver Marcus sitt eget konsultbolag.

- Jag ser verkligen fram emot denna möjlighet att få arbeta med både Go-Ahead och Flexbuss. Jag brinner för utveckling och att arbeta med människor för att tillsammans jobba mot samma mål för att lyckas som ett team. Den tillväxtresan som Flexbuss har gjort är mycket imponerande och det ska bli väldigt kul att få vara en del i att bygga vidare på den framgången tillsammans med all den kunskap och de synergier som finns via Go-Ahead.

Marcus kommer att vara placerad på det nordiska huvudkontoret i Malmö.

Ulrika Mebius

Presskontakt Communication Manager +46760006503

Go-Ahead Nordic - nordens kollektivtrafikhjältar

Go-Ahead Nordic är en ny aktör inom kollektivtrafik på den nordiska marknaden men med lång erfarenhet och stort know-how från våra kollegor i UK.

Go-Ahead Group är Storbritanniens största järnvägsoperatör och den största bussoperatören i London. Varje år utför vi över en miljard resor. Go-Ahead Nordic är paraplyorganisation för koncernens satsning på Sverige, Norge, Danmark och Finland. Koncernen är även aktiv i Tyskland, Irland och Singapore. Go Ahead Nordic är en ny aktör på den nordiska marknaden.

Vårt fokus är att leverera tjänster av hög kvalitet med hänsyn till allmänna krav och våra kunders behov på en ständigt föränderlig marknad. För att möjliggöra detta utmanar vi marknaden genom att vara nyskapande i kombination med hög prioritet för lokalt engagemang och lokala beslut

GO-AHEAD SVERIGE AB
    Hamngatan 4