Så här anmäler ni er till  Gold of Laplands årsstämma den 18 maj

Så här anmäler ni er till Gold of Laplands årsstämma den 18 maj

Välkommen på Gold of Laplands årsstämma den 18 maj kl 12 - 15 på Hotell Källan!

Alla är välkomna och medlemmar har rösträtt på stämman.
Kom och gör din röst hörd kring vilka som ska sitta i vår styrelse och vilka frågor som är viktiga för just ditt företag/förening och som du vill att vi driver. En ekonomisk förening arbetar för sina medlemmar och vi behöver få veta från er så vi gör rätt saker. Här hittar ni vilka som sitter i vår styrelse just nu.

Vi bjuder alla på lunch och för att vi ska kunna beräkna lunch så vill vi att ni anmäler er, även styrelseledamöter,  och ange ev matallergi.Klicka här för att komma till anmälningslänken  eller maila karin.fallman@goldoflapland.com

Program och dagordning finns bifogat.

Varmt välkommen önskar ordförande Sven Roosqvist och hela styrelsen