​Vintergalan 2017 till Scandinavium

Nu är det klart att årets största julshow kommer till Scandinavium och Göteborg den 9 december. Det blir en gnistrande galashow med artister som Jerry Williams, Alcazar, Orup, Sarah Dawn Finer, Eric Saade, Mariette och magikerna Brynolf & Ljung.

– Det är alltid roligt att kunna erbjuda en riktigt, riktigt bra julshow i Scandinavium. Dessutom blir Vintergalan 2017 ett utmärkt tillfälle att trimma in Scandinaviums nya restaurangkök där vi nu har möjlighet att i egen regi producera stora volymer mat. Det blir en spännande utmaning att tillreda julbord för 1.600 personer, säger Got Events vd Lotta Nibell.

Vintergalan är ett helhetskoncept som passar såväl företag som privatpersoner. Förutom ett klassiskt julbord och dessertbuffé ingår dryckespaket, sångtävling och middagsunderhållning i paketen. Det finns också möjlighet att endast köpa showbiljett.

Förutom de medverkande artisterna bjuds det på specialeffekter och förbluffande trolleri av magikerna Brynolf & Ljung. För galans regi står Jennie ”Bounce” Widegren och Jenny ”Velvet” Petersson.

Showen har premiär i november och kommer alltså till Scandinavium den 9 december.

Biljetterna släpps idag tisdagen den 25 april klockan 12.00.

Paket finns för mellan 1.340 – 1.915 kronor.

Endast showbiljett 565 kronor.

Arrangör är Blixten & Co, Lifeline och Got Event.

Mer information hittar du på gotevent.se och vintergalan.se.

För pressbilder besök:

För mer information vänligen kontakta:

Lotta Nibell, vd Got Event
lotta.nibell@gotevent.se