Grand Café håller vinteröppet

Grand Café håller vinteröppet

Grand Café med sitt vackra läge på Strömkajen håller extra öppet i vinter inför julfirandet.

Grand Café öppnade för två år sedan som ett sommarkafé och blev direkt en populär destination att besöka för stamgäster och nyfikna. De kommande helgerna inför jul håller Grand Café därför vinteröppet. Gästerna möts då av ett Grand Café som smyckats säsongsenlig för att matcha den glimrande utsikten över Skeppsbron i vinterskrud.

Under dessa helger kommer Grand Café bland annat att servera saffransbröd, lussebullar, pepparkakor, alkoholfri glögg, varm choklad samt våfflor och naturligtvis kaffe och te.

Grand Café är öppet följande datum:

28-29/11, 5-6/12, 12-13/12, 19-20/12 kl. 10.00 – 15.00