Lyxdagar på Grand Hôtel

Lyxdagar på Grand Hôtel

Allt fler väljer att bryta vardagsmönstret och unna sig lite mer lyx i vardagen. För att göra det möjligt för fler erbjuder vi på Grand Hôtel ett särskilt rumserbjudande som gäller under hela 2015: våra Lyxdagar.

Lyxdagarna infaller med ojämna mellanrum under årets lopp och presenteras på vår hemsida. Under dessa dagar kan man via grandhotel.se boka ett Superior dubbelrum för 1 990 kr. I priset ingår övernattning för två personer och entré till Grand Hôtel Nordic Spa & Fitness.

- Det är viktigt att man ibland bryter vardagslunken och unnar sig det lilla extra. Med våra Lyxdagar vill vi uppmuntra våra gäster till att vägra vardagen och istället uppleva något alldeles speciellt här hos oss på Grand Hôtel, berättar Madeleine Bark, hotellchef Grand Hôtel.

Vilka datum som finns just nu ser du när du bokar på grandhotel.se. Erbjudandet gäller ett begränsat antal nätter.

Via hemsidan kan du även boka middag på en av våra restauranger i toppklass eller en lyxig spabehandling på Nordic Spa & Fitness.