Grand Hôtel öppnar Grand Affections

Grand Hôtel öppnar Grand Affections

<!--[if gte mso 9]> Normal.dotm 0 0 1 51 294 MBAB 2 1 361 12.0 <![endif]--><!--[if gte mso 9]> 0 false 21 18 pt 18 pt 0 0 false false false <![endif]--><!--[if gte mso 9]> <![endif]--><!--[if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normal tabell"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ascii-font-family:Cambria; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Cambria; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} <![endif]--><!--StartFragment-->

Grand Hôtel presenterar stolt den nyöppnade butiken Grand Affections. Butiken har en central placering i lobbyn på hotellet och erbjuder ett modernt och spännande utbud av kläder och accessoarer från både internationella och inhemska toppdesigners. Grand Hôtels produktlinje med delikatesser och lyxiga spaprodukter har också en naturlig plats i butiken.

Den nya och större butiken är skapad för att inspirera besökare och berika deras upplevelse på Grand Hôtel. Ambitionen är att erbjuda kunderna det lilla extra i kombination med generösa öppettider, vilket gör det möjligt för både stockholmare och turister att alltid få tag på till exempel en varm tröja eller en sista minuten present. Grand Affections har öppet kl. 7-23, sju dagar i veckan, 365 dagar om året.

- Idén är att Grand Affections förgyller kundernas vardag med allt från smycken, skor och spaprodukter till delikatesser från vårt eget kök, som nu finns i förnyade, eleganta förpackningar. Vi har velat skapa en inbjudande och lite glamorösare butik, som är öppen också för kunder som inte övernattar på hotellet, berättar Pia Djupmark, vd på Grand Hôtel.

I butiken finns ett brett utbud av varumärken och produkter, såsom till exempel kläder, sjalar, skor, väskor, manschettknappar och glaskonst. Bland de lyxigaste produkterna finns en tvål och body lotion, som innehåller flingor av 18k guld.

<!--EndFragment-->

Grand Hôtel är ett klassiskt landmärke mitt i centrala Stockholm och det enda hotellet i Sverige som är medlem i The Leading Hotels of the World. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till Investor AB.