Hovmästarpulpet, talarstol och incheckningsdisk i kombination

Hovmästarpulpeten som även fungerar som talarstol och incheckningsdisk

Under 1900 talet var hovmästarpulpeten ofta en otymplig möbel som tog plats. Nu kan du uppdatera den till en modern version i stilren design och helt tillverkad i plexiglas. Modellen är enkel att flytta och får därför fler användningsområden.

Modellen passar perfekt som hovmästarpulpet för den moderna och stilmedvetna restaurangen eller hotellet. "Hyllan" har gott om utrymme för dokument/manus eller liggare/reservationspärm. Möjligheten finns även att använda den som en extra incheckningsdisk när trycket av nya gäster är som störst och receptionen behöver avlastning.

Bland hotellägare och konferensansvariga och talare har Grotvikforms talarstol blivit mycket populär. Genom sina rena linjer, enkla och tidlösa design, gör detta att den är både trevlig och behaglig att titta på. Den är enkel och smidig att flytta. Talarstolen lyfter fram den som gör sitt anförande på ett naturligt sätt vilket gör att han eller hon känner sig bekväm i situationen.

- På ett enkelt och smidigare sätt kan vi vara gästerna behjälpliga redan utanför entrén med hjälp av Grotvikforms pulpet, berättar Natalie Edvardsson, Inhouse Sales & Front Office Manager på Radisson Blu Strand Hotel Stockholm.

- Det är vanligt att våra kunder vill ha egna anpassningar med sin logotype, eller att man kompletterar med en belysning som får möbeln att nästan sväva. Vi kan också specialutforma talarstolen för användning i tv där du säkert redan har sett den. Oftast är det bara kundens kreativitet som sätter gränserna, säger Mikael Andersson, VD för Grotvikform.

För mer information kontakta Grotvikform AB på +46 (0)733-56 54 93 alt mikael.andersson@grotvikform.se eller läs mer på grotvikform.se

• hotell
  • restaurang