Nu söker vi en projektledare som hjälper oss att hitta affärer från resurser som uppstår vid reningen och ökar vår cirkularitet genom nya affärsmöjligheter.

Är du vår nya projektledare med koll på affärsprojekt?

Är du med och förflyttar Gryaab in i framtiden?

Gryaabs uppdrag är både att bidra till ett renare hav och att skapa värde ur avloppsvatten och dess tillgångar. Därför söker vi en projektledare som hjälper oss att hitta affärer från resurser som uppstår vid reningen och ökar vår cirkularitet genom nya affärsmöjligheter.

Du kommer att driva Gryaabs affärsprojekt framåt. Projekten syftar till att identifiera och utveckla både nya och befintliga affärsmöjligheter i våra resurser. Gas, slam, vatten och tjänster är exempel på resurser vi tar fram idag, men vi kan göra mer för att öka vår självförsörjningsgrad. Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning och erfarenhet av affärsmodeller och förhandling. Dina arbetslivserfarenheter har gett dig en teknisk förståelse och troligtvis mycket kontakt med kunder och andra externa parter.

Läs mer om den här spännande tjänsten och ansök via Offentliga jobb senast den 4 mars.

Malin Olsson

Avdelningschef Projektkontor 031-64 74 00