Hur H1s utklädningsdagar bidrog till en gynnsam företagskultur!

Hur H1s utklädningsdagar bidrog till en gynnsam företagskultur!

I det andra gästavsnittet av WOWpodden får ni träffa vår fantastiska HR-chef, Malin Bragner. Där förklarar hon hur vår företagskultur genomsyrar hela organisationen, ända ut till budgetering och beslutsfattanden – och ger konkreta tips på hur man skapar en gynnsam företagskultur.

in på Acast för att ta del av hela avsnittet - eller klicka på videon nedan för att tjuvlyssna en bit!

---

I tre fullspäckade avsnitt skildras H1s arbete med Happy Filosofin ur tre olika perspektiv. Den röda tråden är H1s företagskultur Happy Filosofin och hur den har bidragit till att skapa en kvalitetscertifierad kundservice - både för medarbetare, kund och slutkund.

𝗔𝘃𝘀𝗻𝗶𝘁𝘁 𝟭 - 𝗨𝘁𝗲 𝗽𝗮̊ 𝗔𝗰𝗮𝘀𝘁 𝗻𝘂!
VD, Mona Silfver berättar hur H1 grundades i en vilja att förändra kundservicebranschen, och hur det arbetet fortsätter än idag.

𝗔𝘃𝘀𝗻𝗶𝘁𝘁 𝟮 - Ute på Acast nu!
HR ansvarig, Malin Bragner utvecklar hur H1s företagskultur genomsyrar hela organisationen, ända ut till budgetering och beslutsfattanden – och ger konkreta tips på hur man bygger en gynnsam företagskultur.

𝗔𝘃𝘀𝗻𝗶𝘁𝘁 𝟯
Team Manager & Säljansvarig, Alexander Fagerström tillsammans med Senior Agent, Elin Hammar berättar hur företagskulturen - Happy Filosofin - fungerar utifrån deras medarbetarperspektiv!

Vi på H1 är både stolta och glada över att vara med och delge vårt arbete kring hur företagskultur fungerar i samklang med organisations- och branschutveckling.

---

Ett stort tack till Emilie Loman som skapat WOWservice och WOWpodden för att höja både kvalitén och statusen på serviceyrket.