H1 växer – Peter Hasselskog Bredesen tar rollen som Nordic Sales Manager

H1 växer – Peter Hasselskog Bredesen tar rollen som Nordic Sales Manager

Som ett led i tillväxtresan växer vi organisationen och utökar försäljningskapaciteten. Peter Hasselskog Bredesen rekryteras internt till rollen som Nordic Sales Manager.

Med fokus på nya uppdragsgivare är Peter en viktig kugge i tillväxtstrategin. Vi ser en allt snabbare förändringstakt och krav på unika tjänster. Med utökad kapacitet får vi nya möjligheter att möta behoven.

-Rollen som Nordic Sales Manager är ny och det känns spännande att få vara med och forma rollen. Det är med stor tillförsikt och energi som jag nu kan fokusera på uppdragsgivarna till hundra procent. Tiden som affärsområdeschef gav mig gedigen erfarenhet av outsourcing och jag vill verkligen tacka alla kollegor och uppdragsgivare från affärsområdet, ni har gett mig bästa möjliga start säger en förväntansfull Peter.

Kategorier

H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. H1 ger dina kunder ledande kundupplevelser genom fokus på kvalitet, informationssäkerhet och medarbetarvarumärket (HAPPY-filosofin). Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. H1 är ISO 9001/14001/27001 certifierad och med enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om

Marcus Lindqvist

Presskontakt CEO +46 70-252 85 63

Din partner för värdeskapande kundservice

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.

Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 300 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.

Responda Group
Gullfossgatan 3