Glädje från alla vinklar: den nya blandarserien hansgrohe Rebris är en frisk fläkt i badrummet med sin eleganta estetik i två designvarianter, trendmedvetna ytor, hög kvalitet, enkel rengöring och vattenbesparande EcoSmart-teknologi.

En frisk fläkt: hansgrohe Rebris i krom eller svart

Ibland räcker det med att ändra en liten sak för att få stor effekt. En liten detalj som ger badrummet nytt liv och en fräsch look. Och denna lilla skillnad gör verkligen stor skillnad, eftersom vattenförbrukningen minskar utan att kompromissa med komforten. Skillnaden heter hansgrohe Rebris. De nya kranarna imponerar inte bara med sin eleganta design i två varianter - de minskar också vattenförbrukningen till endast fem liter per minut tack vare EcoSmart-teknologin. Den särskilt låga vattenförbrukningen märks inte när den används, så hansgrohe Rebris ger stor glädje i badrummet och bidrar samtidigt till en mer hållbar livsstil.

hansgrohe Rebris produkterna är dricksvattengodkänd och redo för försäljning

Reducerat till det som verkligen räknas

Rebris från hansgrohe fokuserar på det viktigaste, när det gäller design, teknik och funktion. Den nya blandarserien står för tidlöshet, kvalitet, vattenbesparing och smarta funktioner som gör vardagen enklare. Rebris finns i två designvarianter: med sin mjuka, runda siluett passar Rebris S harmoniskt in i olika badrumsstilar, medan Rebris E är rak och kantig. Båda varianterna finns i olika, bekväma höjder och i de trendmedvetna färgerna krom och matt svart. På så sätt kan de anpassas till individuella behov och badrumsdesign. Samtidigt fortsätter designspråket i ett brett utbud av tvättställsblandare för inbyggnad, badkarsblandare och 1-greppsblandare för duschen. Flera andra hansgrohe-produkter passar harmoniskt ihop med Rebris-blandarna, till exempel AddStoris-tillbehör och Vernis handduschar.

En (Eco)Smart del av vardagen

Den innovativa EcoSmart-teknologin sänker vattenförbrukningen till endast fem liter per minut vid ett tryck på tre bar, samtidigt som den unika vattenupplevelsen bibehålls. På så sätt kan du spara stora mängder vatten varje dag, månad och år med mycket liten ansträngning. För ännu mer hållbarhet i vardagen kan du välja en variant med CoolStart-teknologi. Detta innebär att kallt vatten endast kommer ut när kranen öppnas med handtaget i mittenläget, så att inget onödigt varmt vatten används bara för att skölja händerna eller tandborsten. Med CoolStart värms vattnet bara upp när det verkligen behövs och handtaget vrids åt vänster. Smart är också att kranen har en så kallad CoinSlot-perlator, som enkelt kan tas bort med ett mynt för rengöring och avkalkning. Med hansgrohe Rebris flyttar en bris av enkelhet in i badrummet.