Bertil Wosk, grundare av Holistic Sweden AB, är en av tio finalister till Entrepreneur Of The Year i regionen Östergötland. Finalen avgörs i Norrköping 27 november. Den nationella finalen är i Stockholms stadshus 31 januari!

När Holistic bildades hade grundaren Bertil Wosk en tydlig idé om vad han ville åstadkomma genom företaget – att skapa en friskare och mer kärleksfull värld.

”Det känns speciellt både att bli nominerad och sedan att gå till regionfinal” berättar Bertil Wosk. ”Jag tänker inte på mig själv som en typisk entreprenör. Mitt mål har alltid varit att hjälpa människor göra hälsosamma, medvetna val. Allt vi gör i företaget syftar till att bidra till en friskare värld, med kärlek, sanning ansvar som ledord.”

Entrepreneur Of The Year arrangeras av EY och delas ut regionalt, nationellt och internationellt i 60 länder. Syftet är att synliggöra entreprenörer och öka intresset för entreprenörskap. Utmärkelsen ska även inspirera morgondagens entreprenörer. Läs mer på ey.com/se/sv/about-us/entrepreneurship/entrepreneur-of-the-year#section2