HSB Malmö erbjuder sina medlemmar rabatt hos Funnys Äventyr. Ett kulturhus i Malmö för barn där leken, sagorna och äventyret alltid finns nära till hands.

Tävling: Rita en påskteckning, vinn årskort på Funnys äventyr i Malmö

Medlem i HSB Malmö? Se hit! Vill du hänga på Funnys äventyr, åka sagokarusell, hälsa på i Mumindalen, leka och busa? Var med och tävla så har du chansen att vinna ett årskort. Det enda du behöver göra är att rita en härlig påskteckning. För att delta i tävlingen behöver du vara 0–12 år. Du eller en nära anhörig ska också vara medlem i HSB Malmö (endast ett bidrag per medlemskap). Vi behöver din teckning senast den 8 april 2022.

1 pris: 1 årskort barn och 1 årskort vuxen värde 1375 kronor
2 pris: 1 årskort barn värde 625 kronor
3 pris: Presentkort värde 360 kronor (motsvarar entré för en vuxen och ett barn)

Gör så här

1. Rita en teckning med temat Påsk.
  2. Fota av din teckning, till exempel med mobilkamera.
  3. Mejla fotot till medlem.malmo@hsb.se alt. per post till Turning Torso, 211 15 MALMÖ märkt “Rittävling” senast den 8 april.
  4. Kom ihåg att skicka med ditt namn, ålder, medlemsnummer – så att vi kan skicka priset om du har tur och vinner.
  5. Skriv gärna något kort om din teckning som kan vara kul att veta.

Lycka till!

Du hittar ditt medlemsnummer på Mitt HSB under fliken Mina sidor. Logga in med Mobilt BankID eller lösenord på hsb.se.

Lite fakta

Bidragen kommer bedömas av en jury, som består av medarbetare på HSB Malmö där tre vinnare utses. De vinnande bidragen kommer att publiceras i exempelvis vår medlemstidning och på hemsidan. Juryns beslut kan ej överklagas. Vinsten kan inte bytas mot kontanter. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vinnarna meddelas personligen inom 7 dagar från det att tävlingen avgjorts. Tävlingen pågår under perioden 18 mars–8 april 2022.