Innofactor nominerade till Årets Dynamics-partner hos Microsoft

Vi är idag enormt stolta över nomineringen till årets Dynamics-Partner.

Innofactor är idag en fullständig leverantör av hela Dynamics sviten. Vi kan därför erbjuda våra kunder att ha en enda leverantör för hela den digitala transformationen, vilket ger bättre kontroll och helhetsbild över investeringen och gör det enklare att verkligen skapa affärsvärde.

Som ett led i att visa hur den digitala transformationen kan skapa affärsvärde byggde vi upp ett upplevelserum som vänder sig till ledningsgrupper som vill ta sin organisation till nästa nivå. Här arbetar alla tillsammans som ett team med olika roller och får prova på hur digital transformation fungerar i praktiken. Transparensen mellan olika applikationer och hur teamet samspelar över de organisatoriska gränserna är viktiga insikter som engagerar.

Att nyttja hela Dynamics sviten där man kan kombinera Social selling, LinkedIn Sales Navigator och Dynamics 365 kan avsevärt förbättra försäljningen för företag som satsar nytt. Du kan arbeta agilt och tätt tillsammans med kunderna och tack vare Dynamics 365 kan man transformera flera processer samtidigt. På så vis når du marknaden på kortare tid.

Vem som vinner avgörs i kväll under Partner Day på Stockholm Waterfront.

För mer information kontakta Marianne Lager, Marknads- & kommunikationschef