Produktnyheter från INR som levlar upp badrummet

Produktnyheter från INR som levlar upp badrummet

I dagarna lanserade INR sin nya katalog som bjuder på en mängd intressanta och innovativa produktnyheter på både möbel- och duschsidan. Med bland annat en ny indelning av duschväggarna och ett nytt sortiment bänkskivor till möbelserien GRAND, ska INR möta de nordiska kundernas efterfrågan på svensktillverkad och högkvalitativ designinredning som dessutom gör det enklare att välja och hitta rätt produkter till badrummet.

MÖBELNYHETER

INRs möbelserie GRAND imponerar både när det gäller höjd och djup och erbjuder vid sidan av marknadens tåligaste ytbehandling TX Top Extreme dessutom tre olika design på fronter: Solid med slät lucka, Grip lucka med grepplist och Classic med ramspegel. Till serien lanseras nu LEVEL med tre utvalda bänkskivor i kvartskomposit tillsammans med infällt tvättställ i matt vitt eller antracitfärgat porslin.

Nyhet 2021 – Bänkskivan LEVEL med infällt tvättställ till GRAND-serien.

- Efterfrågan på vackra och högkvalitativa bänkskivor till badrummet är stor och med nya alternativet LEVEL till vår redan bredaste möbelserie GRAND kan vi nu erbjuda konsumenten en enorm variation i det designmässiga uttrycket, säger Henrik Gustavsson, Nordic Innovation Manager, på INR.

DUSCHNYHETER

På duschsidan genomförs en rad förändringar och nylanseringar. Störst bland förändringarna är att de sex duschserierna blir fyra – för att belysa likheter och olikheter – vilket förenklar för kunderna. De fyra serierna EPIC, ARC, LINC och BRIC innehåller med sina underserier Original, Flex och Frame totalt 62 duschmodeller för placering i hörna, i nisch, mitt på vägg och på badkarskant. Så här säger Kristian Olsson, Nordic Head of Purchasing and R&D, på INR:

- Vi har haft som mål att tajta till sortimentet för att förbereda för framtida produktnyheter. En smartare uppdelning av produkter som liknar varandra känns också som ett naturligt steg, kopplat till våra nya digitala satsningar på webben.

Nyhet 2021 - ARC 43 Original Plus

Bland produktnyheter på duschsidan ser vi nyheter i både ARC- och LINC-serien som till exempel de fristående duschväggarna ARC 43 Original Plus, LINC 19 Original och ARC 19 Original.

Nyhet 2021 - LINC 19 Original och ARC 19 Original

I den mest exklusiva duschserien EPIC levereras alla modeller från och med 2021 med infällt golvbeslag för förbättrad stabilitet och funktion.

Den nya katalogen började gälla 1 februari.

Beställ hem eller bläddra online

Utforska LEVEL: inr.se/level

Utforska INR duschserier: inr.se/duschar

För mer information kontakta:

Henrik Gustavsson, Nordic Innovation Manager, henrik.gustavsson@inr.se

Kristian Olsson, Nordic Head of Purchasing and R&D, kristian.olsson@inr.se