Mindmancer och Svensk Bevakningstjänst utökar samarbetet

Mindmancer och Svensk Bevakningstjänst har tecknat ett utökat samarbetsavtal där bolagens erbjudanden kombineras för ökad kundnytta. Intelligenta kamerabevakningstjänster tillsammans med kvalificerade väktartjänster skapar ett stort mervärde för kunden.

Genom samarbetet får Svensk Bevakningstjänst en flexibel helhetslösning som inte låser kunder i någon specifik hårdvara. Det gör att kunder med befintliga kameror lätt kan ansluta sig och därmed ta till vara på redan gjorda investeringar.

Flexibiliteten och pålitligheten i Mindmancers system var viktigt för Svensk Bevakningstjänst som vill säkerställa att kunden alltid kan få det bästa som erbjuds på marknaden.

– Vi gillar den approach som Svensk Bevakningstjänst har att sätta kunden i främsta rummet och aktivt försöker förbättra inte bara för nya kunder utan även befintliga. Det är en innovations- och kundnöjdhetsfilosofi som stämmer överens med vår egen, säger Johnny Berlic, VD på Mindmancer AB.

– Detta skapar en enkelhet för stora som små kunder att få en helhetslösning med teknik och väktare från en leverantör som tar ansvar för alla steg. En säker lösning, till bra pris utan oväntade överraskningar ger nöjda kunder, avslutar Johnny Berlic.

För ytterligare information kontakta: Johnny Berlic, VD, johnny.berlic@mindmancer.se 031-789 40 01