Jacy'z Hotel belönas med Travel News Wilhelmina Skoghs Pris för bästa nya hotell i Göteborg

Nyhet -

Jacy'z Hotel, en nykomling på Göteborgs hotellscen, har stolt mottagit det åtråvärda priset för "Bästa Nya Hotell i Göteborg" i hård konkurrens vid Travel News Business Forum.

Jacy'z Hotel är ett av ESS Groups senaste satsningar och öppnade sina dörrar i november 2022. Destinationen i Gårda har snabbt blivit en populär och omtalad plats både för långväga gäster och Göteborgsbor. Här kan besökaren utforska 27 våningar bestående av två olika hotellkoncept, två spektakulära pool clubs, flera restauranger, barer, en sports club, en nyöppnad co-working yta och senaste tillskottet, nöjesarenan Big Stage. Med sin imponerande arkitektur, moderna unika inredning och en gästupplevelse som är utöver det vanliga lämnar stället ingen besökare oberörd.

Travel News Wilhelmina Skoghs Pris delas ut till personer och företag som utmärkt sig i sann Wilhelmina Skoghanda. Det kan vara teknisk innovation, en storslagen byggnad, men det kan också vara ett konsekvent arbete med service och hög kvalitet.

Jens Svanäng Henriksson, Hotel Manager för Jacy'z Hotel, var närvarande vid prisutdelningen på Travel News Business Forum och uttryckte sin tacksamhet för priset.

"Vi är så stolta och glada för att ha blivit valda som Göteborgs bästa nya hotell och att vi på Jacy'z får vara med och omdefiniera hotellupplevelsen. Detta pris är ett erkännande av vårt engagemang för att skapa minnesvärda och unika upplevelser för våra gäster. Vi är tacksamma för allt stöd vi har fått från våra medarbetare, gäster och partners, utan dem skulle denna utmärkelse aldrig vara i min hand just nu. Vi är fast beslutna att fortsätta vår strävan att vara bäst i stan, och detta pris stärker vår vilja att fortsätta göra just det", sade Jens efter prisutdelningen.