Gustav Berghog, vd Junglemap

Junglemap breddar sin produktportfölj: ”Vill erbjuda NanoLearning till ännu fler”

Med en ny produktportfölj där företag och organisationer kan välja mellan att med hjälp av AI skapa egna kurser, utbilda alla anställda i informationssäkerhet, eller öka regelefterlevnaden i olika typer av compliance-områden, breddar Junglemap nu sitt erbjudande för att göra NanoLearning tillgängligt till ännu fler.

Med de nya produkterna Junglemap Creator och Junglemap Comply kompletterar nu Junglemap sitt huvuderbjudande kring utbildningar i informationssäkerhet. Med hjälp av Junglemaps nya AI-assistent och uppdaterade editor blir det enklare för fler organisationer att antingen skapa helt egna kurser, eller anpassa färdiga kurser för ökad regelefterlevnad inom Governance Risk and Compliance (GRC). Här erbjuder Junglemap ett stort bibliotek av kurser i allt från hållbarhet, ABC, AML, Code of Conduct till kurser i säkerhetskyddslagen, arbetsrätt och arbetsmiljö.
- Med den här breddade produktportföljen erbjuder vi helt enkelt vår unika metod NanoLearning till ännu fler, säger Gustav Berghog, vd på Junglemap. Hos många av våra kunder ser vi ett stort behov att nå ut med olika typer av utbildningar inom flera compliance-områden.

Distribution och effektmätning ingår
En utbildning som inte genomförs har inget värde i sig. I samtliga produktpaket ingår därför funktioner för distribution, effektmätning och uppföljning. I de tre nivåerna för informationssäkerhet ingår dessutom alltid phishing-simulering med över 200 situations- och målgruppsanpassade mallar.
- Styrkan i vårt erbjudande är just kombinationen av vår effektiva lärmetod NanoLearning och smarta funktioner i vår SaaS-plattform, konstaterar Gustav Berghog.

Lansering av ny editor
Samtidigt med de nya produktpaketen lanserar också Junglemap en uppdaterad version av den editor där kunderna själva skapar sina kurser. Med ett uppdaterat och mer intuitivt användar-gränssnitt, men med samma enkla funktioner, är det nu ännu enklare att skapa NanoLearning.
- Vår nya editor ger användaren ett enklare arbetsflöde enligt vår best practice, säger Gustav Berghog. Det här innebär att även organisationer med begränsade resurser enkelt kan skapa utbildningar som verkligen ger effekt.