Kakeldax nyinviger 5 ombyggda butiker i Stockholm med köpfest på kakel och klinker. Efter en vinter med omfattande ombyggnationer och dessutom nyöppning av Kakeldax i InfraCity är det dags för årets köpfest på kakel, klinker och badrumsinredning helgen 4-6 mars 2011 i Stockholm.

Under fredag - söndag som är det köpfest med invningserbjudande på allt i ordinarie sortiment som finns i butikerna med hela 30% på hela sortimentet i butiken. Butikerna är helt nya, och fyllda med inpirerande sortiment av årets nyheter inom kakel, klinker, mosaik och badrumsinredning från Ballingslöv, Tapwell, INR, Svedbergs och Nordhem.

De fem Kakeldaxbutikerna finner du i Bromma, Länna, Täby, InfraCity Väst och Älvsjö. (klicka här för adresser).

Under helgen hålls butikerna öppna på både lördag och söndag. Välkommen in till 5 insprierande kakelbutiker som erbjuder allt du behöver för ditt nya badrum, källargolv, hallgolv, kökskakel mm.

Konsumentöppettider under invigningshelgen: fredag 10.00 - 18.00, lördag 10.00 -16.00, söndag 10.00 - 15.00

Rabatten gäller på ordinarie priser - dvs ej på redan kampanjprissatta artiklar.

Länk för dig som vill butiker eller sortiment på Youtube (klicka här)

Länk till hemsidan (klicka här)

• Inredning

• infracity