Förra årets servicehjältar: Årets chef Charlotta Everlöv, Årets medarbetare Rebecca Olsson och Årets förbättring Bygg- och miljöenheten. Vem blir årets vinnare?

Årets medarbetare, chef och förbättring: Dags att nominera våra servicehjältar!

Det finns många vardagshjältar bland Kävlinge kommuns medarbetare. Har du kommit i kontakt med någon som du tycker är värd att hyllas lite extra? Fram till den 7 maj kan du nominera till Kävlinge kommuns utmärkelser Årets medarbetare, Årets chef och Årets förbättring.

Kävlinge kommun vill bli bättre på service och tillgänglighet. En del i det arbetet är att ta vara på och lyfta det som fungerar bra i vår service. Med anledning av detta har kommunen infört utmärkelserna Årets medarbetare, Årets chef och Årets förbättring för att lyfta fram det goda arbete som görs i Kävlinge kommun.

Vems namn ska det stå på checken i år?

Nu är det dags att nominera de som du tycker har gjort något extra bra under 2023. Fokus ligger på prioritering, planering och genomförande av service och tjänster till dig som kommuninvånare.

Det kommer in många fina nomineringar varje år och ibland har juryn svårt att välja. Tveka därför inte att nominera personer, team eller aktiviteter som du nominerat tidigare – i år är det kanske deras tur!

Nominera senast den 7 maj

Alla kommuninvånare och kommunens medarbetare kan vara med och nominera. Skicka in ditt förslag med motivering senast den 7 maj via vårt digitala formulär. Bedömning och urval görs av en jury i början av juni och vinnarna får ett ekonomiskt bidrag som ska användas till kompetenshöjande insatser.

Nominera en servicehjälte här (formulär öppnas i nytt fönster)