Du har rätt till klimat- och energirådgivning

Du har rätt till klimat- och energirådgivning

Visste du att Kävlinge kommuns invånare och företagare har rätt till opartisk och kostnadsfri energirådgivning?

Kävlinge kommun samarbetar med Lunds kommun för att ge kostnadsfri och klimatsmart energirådgivning som är bra för både plånboken och miljön. Rådgivningen riktar sig till företag, organisationer, föreningar och privatpersoner. Du kan välja mellan ett flertal olika kontaktvägar: e-tjänst, telefon eller mejl.

På Kävlinge kommuns webbplats kan du läsa mer om klimat och energirådgivningen som du har rätt till. Här hittar du också de kontaktuppgifter som du behöver.

Välkommen med dina frågor och funderingar.

kavlinge.se/energiradgivningen