Invigning av Harjagersbadet

Invigning av Harjagersbadet

Vi är väldigt glada och stolta över att äntligen få öppna dörrarna till hela Kävlinge kommuns nya familjebad – Harjagersbadet. Du är hjärtligt välkommen på invigning lördag 9/9 klockan 11:00 framtidsgatan 15 i Kävlinge.

Kom och se det nya badhuset, fynda i shoppen, träffa föreningarna som håller till på Harjagersbadet, hänga med ”Flodis”, lyssna på tal, prata med tjänstemän på kommunen, hälsa på de som driver badhuset, och se ordföranden i Arbetsliv- och fritidsnämnden Johan Douglies klippa band!
- Äntligen öppnar vi Kävlinge kommuns nya landmärke. Precis bredvid stationen och med någonting för alla hoppas vi att
Harjagersbadet kommer bli hela kommunens nya samlingsplats. Vi är väldigt stolta över att kunna ge kommuninvånarna
ytterligare en skönare vardag, säger Johan Douglies.
-Vi är riktigt stolta över att få driva Harjagersbadet. Anläggningen är toppmodern och erbjuder ett komplett utbud gällande bad, träning och hälsa. Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete med Kävlinge kommun och att få välkomna alla som bor i och besöker trakten, säger Daniel Almgren, VD på Medley

Harjagersbadet öppnar 4/9 och redan då är du varmt välkommen att bada, träna och fika.
    - Vi har haft utomhusträning hela sommaren och vi är så glada över att så många redan har varit med på den. Nu hoppas vi på en riktigt välbesökt öppning. Från invigningen 9 september kör vi på med ytterligare aktiviteter, tävlingar och erbjudanden under denna så kallade öppningsvecka. Så vi räknar med ännu mer folk och glädje i lokalerna, säger anläggningschef Camilla

Fakta Harjagersbadet

• Tre våningar och 7 100 kvadratmeter
      • Simhall med 4 bassänger