​Live! Streamat - Digital musikfestival 15-16 augusti

​Live! Streamat - Digital musikfestival 15-16 augusti

I helgen arrangeras en digital musikfestival via internet. Det blir streamade framträdande av levande musik för alla åldrar och smaker, med både lokala musiker och gäster utifrån.

Musikföreningen i Kävlinge har tidigare arrangerat mycket uppskattade musikuppträdanden i Folkets park. Eftersom detta inte är möjligt i år, har man istället anordnat en helt digital musikfestival helgen 15 och 16 augusti.

Med start klockan 16.00 och i 150 efterföljande minuter kommer du att kunna ta del av uppträdanden från: Apolonia, Dennis Westerberg och friends, Jivin Jake, Bold as love, The Gravemen, Honeyfreckle, Teaterbandet, Zwing it, Kulturskolan, Jogges, Olof Samuelsson och Groove Machine, med flera.

Mer information om evenemangetlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Fler inspelningar på kavlinge.se