Välkommen på digitalt samrådsmöte om Åstaden

Välkommen på digitalt samrådsmöte om Åstaden

Kävlinge kommun bjuder in till samrådsmöte om det nya området Åstaden. Tisdagen den 8 februari får du möjlighet att möta representanter från Kävlinge kommun, fastighetsägaren Lantmännen och arkitektbyrån FOJAB på ett digitalt informationsmöte.

Samrådsmötet hålls digitalt tisdagen den 8 februari klockan 17:00. Mötet inleds med en presentation av planförslaget för Åstaden - det nya område som ska binda samman Furulund och Kävlinge. Representanter från Kävlinge kommun, fastighetsägaren Lantmännen och arkitektbyrån FOJAB kommer att berätta om sin vision för området och hur planerna för utbyggnad ser ut. Under mötets gång finns det möjlighet att ställa frågor.

Tid och plats

Tid: Tisdagen den 8 februari klockan 17:00

Plats: Med anledning av pandemin kommer mötet att hållas digitalt. En länk till mötet skickas till de som anmäler att de vill delta.

Anmälan

Anmäl dig genom att skicka ett mejl till detaljplan@kavlinge.se senast söndagen den 6 februari.