Johan Persson på Löddeköpinge Bygg AB blev Årets entreprenör 2022. Nu är det dags att utse Årets entreprenör 2023.

Välkommen till Årets Entreprenörsfest den 17 maj

Välkommen att hylla företagare i vår kommun som genom sitt engagemang och entreprenörskap jobbar hårt för att driva och utveckla sina verksamheter och göra bättre affärer.

Kävlinge kommun bjuder tillsammans med företagarföreningarna Handelsplats Center Syd ek för., Kävlinge Furulund Samverkan ek för. och Företagarna Öresund in företagare i kommunen till en fullspäckad kväll! Häng med, var en del av och skapa ett ännu bättre företagsklimat i Kävlinge kommun!

När: 17 maj klockan 18:30 - sent
Var: Kävlinge kommunhus, Östra stationstorget 1
Hur: Klädkod: Kavaj
Anmälan: Klicka på länken för att komma till anmälningsformuläret

Under kvällen delas utmärkelsen Årets Entreprenör ut! Vi passar även på att hylla Företagarna Öresunds pristagare i kategorierna Årets Företagare och Årets Nyföretagare.

De tre finalisterna till Årets Entreprenör 2023 är, utan inbördes ordning, följande entreprenörer:

• Vesam Syd AB/Reglerprodukter AB med entreprenörerna bakom företagen; Alexander Åkesson, Björn Jeppsson, Mats Carlsson, Jonas Lövgren och Tord Persson
  • Energicenter i Kävlinge med Linda Nygren
  • Bilcenter Syd AB med Angelo Borghol och Kim Solaric

Entreprenörsfesten är del av vårt gemensamma arbete för ett bättre företagsklimat i Kävlinge kommun. Tillsammans med företagarföreningarna har utmärkelsen Årets Entreprenör växt fram som vårt konkreta sätt att visa på hur entreprenörskap, tillväxt och gott företagsklimat hänger ihop.

Vid frågor, skicka e-post till naringsliv@kavlinge.se.

Varmt välkommen!