Carina Nilsson, Årets medarbetare 2020, har varje dag sedan 15 år tillbaka mött elever och personal genom att sprida värme och trygghet från Korsbackaskolans centrum – cafeterian.

Var med och utse Årets medarbetare i Kävlinge kommun

Det finns många vardagshjältar bland Kävlinge kommuns medarbetare. Har du kommit i kontakt med någon som du tycker är värd att hyllas lite extra? Fram till den 6 maj kan du nominera till Kävlinge kommuns utmärkelser Årets medarbetare, Årets chef och Årets förbättring.

Utmärkelsen för årets medarbetare, chef och förbättring är en del i arbetet att bli bättre på service och tillgänglighet genom att tillvarata och lyfta goda exempel i den kommunala organisationen. Fokus ligger på prioritering, planering och genomförande av service och tjänster till kommuninvånare.

Nomineringar sker via inkomna förslag med motiveringar från kommunens alla kommuninvånare och medarbetare. Bedömning och urval görs av en jury och vinnarna får ett bidrag till kompetenshöjande insatser.

Nominera här senast den 6 maj 2021 (länk till formulär)

Möt "Hjärtat på Korsbacka" - Carina Nilsson; Årets medarbetare 2020