Stolt partner av Kockarnas Kamp!

Stolt partner av Kockarnas Kamp!

Nu tar kockarna åter igen plats i rutan för att göra upp om titeln i Kockarnas Kamp 2014. Liksom förra året har TV4 valt att samarbeta med Kockens som enda kryddleverantör. Ett samarbete som Kockens känner stor glädje för.

I årets upplaga möter vi nya talangfulla kockar. Under 8 veckor ska de överglänsa och utmana varandra i köket och till sin hjälp har de kryddor från Kockens. Gå in på TV4:s hemsida, Kockarnas Kamp, och läs mer om vilka stjärnkockar som är med i årets tävling http://www.tv4.se/kockarnas-kamp.

”Kockens kryddor var med som sponsor till Kockarnas Kamp 2013 och vi var mycket nöjda med resultatet. Samarbetet har bidragit till att stärka varumärket och vi ser en fin försäljningsökning för Kockens kryddor inom restaurang och storhushåll. Vi hoppas på samma succé i år”. säger Johan Tornakull, Vice VD, på Kockens.

Vi är stolta över att dessa talangfulla kockar ska krydda sina rätter med Kockens kryddor och vi önskar dem alla ett stort lycka till i tävlingen!

Jennifer Stureson

Presskontakt Marknadschef Kockens AB 044-286552

Sätt smak på livet

Vi på Kockens levererar hållbara produkter som övertygar och överraskar. Med en stor nypa ambition, en ännu större dos nyfikenhet och över 100 års erfarenhet skapar vi smaker för idag och imorgon. En nypa av rätt krydda kan vara allt du behöver för att skapa matlagningsmagi.

Kockens
Gamla vägen