Pressbild: Live Nation

​Ulf Lundell till Lindesberg Arena i augusti

Ulf Lundell förlänger sin sommarturné och avslutar den i Lindesberg Arena 29 augusti. ”Det känns riktigt stort att kunna erbjuda Bergslagen en konsert med en av Sveriges mest älskade artister”, säger Jeanette Andersson - eventstrateg på Besök Linde AB som arrangerar konserten tillsammans med Laweka Gruppen - i ett pressmeddelande.

Biljetter till konserten i Lindesberg släpps på onsdag 29 januari kl 09:00 - köp era biljetter genom att klicka HÄR

LaWeKa är en privatägd koncern som bedriver verksamheter inom restaurang-, nöjes-, kongress-, catering-, hotell-, konferens och upplevelseindustrin i Örebro. Ambitionen är att leva upp till sina kunders höga krav och sticka ut med nytänk och framåtanda inom nöjen och möten i Örebro. LaWeKa:s devis är kort och gott: ”Allt som inte är under utveckling, är under avveckling”. LaWeKa driver i dag Pitcher´s i Örebro AB , Lawe Restaurang AB (Villa Strömpis) Frimurarholmen AB (Frimis Salonger & Trädgård), Eventcenter i Örebro AB (Prison Island), Sooshi samt Happy Order AB.

Besök Linde AB är ett kommunalt bolag som ska vara ett aktivt instrument i utvecklingen av kommunen som en attraktiv och efterfrågad bostads-, verksamhets- och besöksort. Bolagets verksamhet ska vila på en affärsmässig och långsiktigt hållbar grund. Bolaget ska ansvara för drift och utveckling av i bolagskoncernen ingående besöks- anläggningar - Lindesberg Arena, badhuset Energikällan och Lindesbergs Bio.