Live-sändningen från bilen urartade när Musse plockade upp liftande fransyska

Musse och Andreas har nu kommit ner till Tyskland på sin åtta dagar långa biltur genom Europa. De har redan hunnit med kampsport, korvjakt och böter för fortkörning. Men efter att ha plockat upp en fransyska i Hamburg spårade det hela ur ordentligt.

Följ livesändningen på www.508mil.se mellan 10-17 varje dag och se vad de hittar på härnäst.

”508 mil av glädje” är en roadtrip i Europa med Musse och Andreas (kända från bl a Rallarsving) i huvudrollerna. De kör en Peugeot 508 genom Europa. Den som först gissar rätt på deras slutdestination vinner bilen de kör.

Se klippen från deras tre första dagar på YouTube:

Du kan även följa Musse och Andreas på Peugeot Sveriges Facebooksida: www.facebook.com/peugeotsverige

Läs mer och ladda ner högupplösta foton på Peugeot 508 och på Musse och Andreas på vår hemsida; http://www.peugeot.se/508-mil-pressbilder

Peugeot är det enda bilmärket som erbjuder en samlad mobilitetslösning med person- och transportbilar, scooters, cyklar och en lång rad tjänster. Med 10 000 återförsäljare och verkstäder i 160 länder får Peugeots spännande mobilitetslösningar spridning över hela världen. Efter 200 års stark närvaro på marknaden är Peugeot genomsyrat av inspiration och framgång och förnyar sin design och sin visuella identitet, utvidgar sitt modellprogram och har stora internationella ambitioner för de kommande åren. Peugeot fortsätter sin utveckling med lanseringen av RCZ - en skräddarsydd sportcoupé, iOn – en till 100 procent elektrisk bil, 408 i Kina och tre nya modeller i Latinamerika.