Lagerhaus öppnar butik i Solna Centrum

Äntligen - Lagerhaus öppnar i Solna Centrum!

Inredningskedjan Lagerhaus har under det senaste året öppnat en rad nya butiker – Och nu är det klart att Lagerhaus expanderar och ökar sin närvaro i Solna.

25:e maj öppnar Lagerhaus ny butik i Solna Centrum. Det blir en rymlig butik på dryga 350 kvadratmeter – full av varumärkets sköna inredningsdetaljer och festattiraljer.

- Vi har en mycket stark kundbas i Solna, därför gläder det oss att vi nu öppnar en ytterligare butik där. Snart kan vi erbjuda ännu fler Solnabor möjligheten att ta del av vårt fina sortiment för att skapa Happy Places & Moments, säger VD Martin Almerud.

- Vi ser verkligen fram emot att Lagerhaus ska öppna en helt ny butik och bli en del av Solna Centrum. Lagerhaus fina sortiment kommer komplettera vår butikmix och bidra till de välsorterade utbud Solna Centrum erbjuder, säger Caroline Varg, Marknadsområdeschef på Alecta Fastigheter.

Öppning sker 12.00 25:e maj, mitt i årets härliga kalas- och festsäsong! Butiken kommer därmed vara extra laddad med ballonger, fest, konfetti och pynt samt Lagerhaus sköna inredningssortiment.

För mer information, press@lagerhaus.se eller VD Martin Almerud, martin.almerud@lagerhaus.se.