Martin Nilsson, franchisetagare och ägare till Lagerkungen Trelleborg

Lagerkungen i Trelleborg har öppnat

Förra veckan öppnade Lagerkungen sin nya förrådsanläggning i Trelleborg. Förrådsanläggningen ligger på Strandridaregatan 8, i Pergos gamla lokaler bakom ICA Maxi.

Martin Nilsson, franchisetagare och ägare till förrådsanläggningen, är spänd av förväntan nu när anläggningen äntligen har öppnat: "Jag har ju sett hur hela anläggningen vuxit fram från att ha varit en helt tom golvyta till att nu vara en toppmodern förrådsanläggning. Alla som besöker anläggningen förvånas över hur ljust och fräscht det är inne i anläggningen."

Förrådsanläggningen har knappt 300 förråd i varierande storlek där de minsta förråden är som en förvaringsbox och rymmer en kubikmeter medans det största förrådet har 21 kvadratmeter golvyta och rymmer ca 50 kubikmeter. Lagerkungens förråd är tillgängliga dygnet runt, alla dagar i veckan, och kunderna är både privatpersoner och företag. Lagerkungenanläggningen i Trelleborg är den tredje som drivs och ägs av en franchisetagare, de övriga Lagerkungenanläggningarna finns i Borlänge och Gävle. Sedan 2013 finns också en förrådsanläggning i Visby som drivs av Lagerkungen själva.

"Det ska verkligen bli kul att se anläggningen fyllas. Under maj och juni kommer det vara öppet hus på söndagar mellan kl 13-15 så då är man välkommen att komma och titta på anläggningen", säger Martin och fortsätter "Vi är nog många som har lite för mycket saker som vi av olika anledningar inte kan eller vill göra oss av med. Men alla kanske inte har utrymmet att förvara allt detta och det är det behovet vi vill täcka".

Lagerkungen har ett egenutvecklat webbaserat bokningssystem, StoreMan®, som gör det snabbt, enkelt och tryggt att boka förråd och man får omedelbar tillgång till sitt förråd när betalningen är genomförd.

"En stor anledning till att jag valde att satsa på Lagerkungen är just StoreMan som gör det enkelt för mina kunder när det gäller att boka, betala och hantera sina förråd men även för min egen del eftersom väldigt mycket sköts med automatik", avslutar Martin.

Kontaktuppgifter:

Martin Nilsson, franchisetagare och ägare Lagerkungen Trelleborg: 072-3891950