Boksignering med Apoc från Smash Into Pieces: en berättelse om självförtroende

Boksignering med Apoc från Smash Into Pieces: en berättelse om självförtroende

Apoc, trummisen från det populära bandet Smash Into Pieces, tar nu steget in i litteraturens värld med sin debutbok "Apoc och jakten på självförtroendet". Boken, utgiven av Vulkan förlag, kommer nu att presenteras vid en serie boksigneringar runt om i landet.

"Apoc och jakten på självförtroendet" är en inspirerande saga som fångar känslorna av tvivel och mod, och påminner oss om vikten av att tro på sig själv även när hindren verkar övermäktiga.

Boksigneringarna kommer att hållas i flera av landets Akademibokhandelns butiker där läsare och fans får möjlighet att träffa Apoc personligen och få sina exemplar av boken signerade. Det är gratis att delta och ingen föranmälan krävs. Boken kommer också finnas tillgänglig för köp på plats.

Tid och plats för signeringar:

Fredag 22 mars kl 16-16:45, Luleå – Akademibokhandeln Luleå

Lördag 23 mars kl 13-13:45, Piteå – Akademibokhandeln Piteå

Fredag 29 mars kl 12-12:45, Kungsbacka – Akademibokhandeln Kungsmässan

Tisdag 2 april kl 16-16:45, Halmstad – Akademibokhandeln Halmstad Hallarna

Onsdag 3 april kl 15-15:45, Skövde – Akademibokhandeln Commerce (Skövde)

Torsdag 4 april kl 12-12:45, Linköping – Akademibokhandeln Linköping Storgatan

Lördag 13 april kl 16:30-17:15, Gävle – Akademibokhandeln Gävle Gallerian Nian

Om boken:

Boken "Apoc och jakten på självförtroendet" tar oss med på en resa från de skuggiga hörnen av en Arkadhall till strålkastarljuset på skolans scen. När han står inför sin största publik någonsin, med knän som darrar och ett hjärta fullt av drömmar, måste Apoc övervinna det ultimata provet: att tro på sig själv. Denna rörande saga om vänskap och självupptäckt visar att sann styrka inte handlar om att aldrig falla, utan om att våga stiga upp igen och att det går bättre om man gör det tillsammans med någon.

Bokinfo:

• Titel: Apoc och jakten på självförtroendet