Utbildningar i digitala banktjänster i Rättvik, Leksand och Insjön

Utbildningar i digitala banktjänster i Rättvik, Leksand och Insjön

Kom till våra kontor och lär dig mer om Mobilt BankID, Swish, Internetbanken och Mobilbanken. Digitala tjänster som förenklar både dina bankärenden och öppnar möjligheter att använda andra digitala tjänster.

Under februari och mars har du flera tillfällen att lära dig mer på någon av utbildningarna vid våra kontor. Inga förkunskaper krävs.

• 17:e februari kl 17.00 i Leksand - utbildning i digitala banktjänster, anmälan senast 15/2
  • 18:e februari kl 18.00 i Rättvik - utbildning i digitala banktjänster, anmälan senast 16/2
  • 23:e februari kl 15-17 i Insjön - öppet hus om digitala banktjänster, ingen anmälan behövs
  • 10:e mars kl 14.00 i Rättvik - utbildning i digitala banktjänster, anmälan senast 8/3
  • 22:a mars kl 15-17 i Insjön - öppet hus om digitala banktjänster, ingen anmälan behövs

Utbildningarna pågår ungefär en och en halv timme. Under första halvtimmen berättar vi om tjänsterna och sedan svarar vi på era frågor och hjälper er att komma igång med tjänsterna. Ta med dig din smarta telefon, surfplatta eller bärbara dator. Det är viktigt att du har med dig alla inloggningsuppgifter som behöver användas, exempelvis till din telefon för att ladda ner nya appar eller inloggningsuppgifter till de banktjänster du redan använder. Det finns gratis Internet via wifi vid våra kontor.

Anmäl dig till utbildningarna i Leksand och Rättvik på info@leksandssparbank.se (ange namn och telefonnummer samt plats och datum) eller telefon 0247 - 886 00. Du kan också anmäla dig till utbildningarna på vår Facebook-sida. För öppet hus i Insjön 23:e februari och 22:a mars krävs ingen anmälan. Vi bjuder på smörgås och dricka eller kaffe.

Varmt välkomna!