Felix Trana - Vinnaren av Les Mills SUPERSTAR 2017

Felix Trana - Vinnaren av Les Mills SUPERSTAR 2017

På fredagskvällen den 1 september kröntes en ny vinnare i årets upplaga av Les Mills SUPERSTAR 2017, som utspelade sig på Lokomotivværkstede i Köpenhamn. Över 300 deltagare fanns på plats för att visa sitt stöd och träna tillsammans med de 14 finalisterna i tävlingen. Träningsglädje var definitivt ett ledord för kvällens tävling, som visade sig hålla en extremt hög nivå. Tillslut korades vinnaren, Felix Trana i BODYATTACK®.

Det gick inte att ta fel på den lyckliga vinnaren som hoppade av glädje när det stod klart att han vunnit Les Mills SUPERSTAR 2017. På söndagen fick Felix chansen att på nytt presentera sin låt, men denna gång under LES MILLS LIVE Copenhagen. Inför 600 euforiska BODYATTACK® deltagare stod han på scenen och levererade en mycket imponerande presentation. Utöver detta vann även Felix sponsring av Reebok, Nutramino och Polar.

Finalisterna:

Kira Tiivola, Finland
Alicja Buczkowska, Polen
Kaja Samuelsen, Norge
Malin Winberg, Sverige
Joakim Iivonen, Sverige
Simon Nilsson, Sverige
Pilar Matta, Sverige
Marie Chaudhri, Danmark
Felix Trana, Sverige
Marco Mazza Klemi, Sverige
Siri Kjeksrud Gjerde, Norge
Teresa Turhanen, Finland
Christina Kristensen, Danmark
Vesa Tihinen, Finland

Vill du intervju vinnaren eller någon av finalisterna?
Kontakta: Lena Holmberg, lena.holmbeg@lesmills.com

LESMILLS

For a fitter planet.

Lena Holmberg

Press contact CEO Les Mills Nordic 08-55609682

For a fitter planet

Les Mills is the global leader in group fitness and creator of 20 programs available in leading fitness facilities around the world. Les Mills programs include the world’s first group exercise resistance training workout BODYPUMP™, BODYCOMBAT™ (martial arts), RPM™ (indoor cycling), BODYBALANCE™ (yoga), LES MILLS GRIT™ (30-minute high-intensity interval training) and the revolutionary immersive cycle experience, THE TRIP™. Each workout is refreshed and updated with new choreography and music every three months.

The company was founded by Les Mills – a four-time Olympian and head coach of New Zealand’s track and field team – who opened his first gym in 1968 with the aim of taking elite sports training to the masses.
Today, Les Mills workouts are delivered by 140,000 certified instructors in 21,000 clubs across 100 countries and are available as live, livestream, virtual and immersive classes, as well as via the LES MILLS+ streaming platform.

LES MILLS NORDIC
Biblioteksgatan 29