Kvinnlig list, manipulationer och sexuella anspelningar!

Är du utsatt för kvinnlig list, eller använder du själv kvalificerade manipulationer för att få din vilja igenom? Precis som när det gäller mobbning brukar både den som genomför och den som drabbas må dåligt. Tisdagen den 3 juni är Gaya programledare när Radio Roslagen direktsänder programmet Godmorgon Roslagen mellan klockan 08.00-09.00. Den kognitiva coachen, Dipl. samtals- och energiterapeuten Linda Näslund kommer att delta per telefon. Samtalet kommer att kretsa kring hur Linda manipulerade och betedde sig, om hur hon har rätat upp sitt liv och om vad som krävdes för att hon skulle vilja våga.

Känner du dig snärjd och lurad av din partner eller av en nära vän? Lindas klarsynta berättelse kanske kan ge dig kunskap som du kan ha nytta av för att avslöja närstående energitjuvar och manipulatörer. Sådana avslöjanden brukar bli till både nytta och glädje för båda parter. En person med dolda agendor som manipulerar sin omgivning mår sällan bra. Det är tungt och krävande att hålla ordning på lögnerna, Ett avslöjande kan leda till en befrielse för alla inblandade. Omgivningen behöver lyssna till den egna intuitionen och dessutom krävs stort mod för att konfrontera, speciellt om det rör sig om en närstående person. Det går att lyssna på sändningen via web utanför Roslagen, och det finns dessutom möjlighet att ställa frågor direkt via chatten. Programmet kommer att finnas tillgängligt via Radio Roslagens hemsida i en inspelad version efter avslutad direktsändning. Du finner både Gayas och Lindas kontaktuppgifter via Lifecaps hemsida under rubriken terapeuter.