Reparation och underhåll istället för skilsmässohotell!

Satsa på reparationer och underhåll INNAN du hamnar i behov av att ta in på skilsmässohotellet. Ta del av filmen med där Lennart Matikainen delar med sig av sin djupa kunskap. Vi vill gärna tro på "Och så levde de lyckliga", men arbetet slutar inte med att vi gifter oss, det börjar då! Ta del av mer av Lennart Matikainens kunskap än vad du kan få tillgång till via TVs Skilsmässohotellet! Hans kunskap kan appliceras på olika typer av relationer.

Lennart är tydlig med att det finns risk för medberoende-beteenden i relationer och beskriver det tydligt i en relation mellan två väninnor i en tillgänglig trailer för filmen. Om du känner igen dig kan Lifecap erbjuda E-terapi för att hantera medberoende. Mår du bra, men vill höja ribban ytterligare? Då är E-terapin för att hantera Lycka för dig.

Lifecaps filmer förmedlar kunskap, E-terapin tillhandahåller kognitiva redskap för ett omfattande förändringsarbete! Väl mött!