"Tillsammans kan vi bidra till en bättre värld. En fika i taget."

Möt Löfbergs i Åre och Sälen

Oavsett om det är på toppen av backen, mitt i liftkön eller i vimlet på afterskin så mår vi lite bättre när vi möts. Därför vill vi uppmuntra till fler möten mellan människor, till exempel i Löfbergs kaffebarer i Åre och Sälen. Tillsammans kan vi bidra till en bättre värld. En fika i taget.

Var vi möts
Löfbergs finns på de naturliga mötesplatserna och bidrar med värme, energi och ett ställe att samlas på. I Åre finns kaffebaren vid VM8:an, i Sälen i Hundfjället. Glid gärna förbi när du är på besök. Ta en paus och njut av en god kopp kaffe - och ett spännande möte eller två.

Kafferosteriet Löfbergs är ett familjeföretag grundat 1906. Idag är vi 340 kaffeälskare som är verksamma i norra Europa och Kanada, och som delar passionen för smak, trender och hållbarhet. Vi omsätter 1,6 miljarder kronor och är en av världens största inköpare av ekologiskt och Fairtrade-märkt kaffe. Löfbergs är en del av Löfbergs group som även äger varumärkena Peter Larsen Kaffe, Percol, Green Cup, Kobbs och SuperBonobo. www.lofbergs.se